Lillede tellimine E-poest

Toimetame e-poest tellitud lilled kulleriga kohale soodsalt (Tartu linnasisene vedu 5 EUR-i) ja kiirelt, täites rõõmuga samal päeval esitatud tellimusi, mis on tehtud enne kella 15.00. Arvestada võiks vähemalt 3 tunniga tellimuse esitamisest täitmiseni. Varasemalt esitatud tellimuste kohaletoimetamine toimub 09.00-19.00-ni ning samal päeval esitatud tellimused täidetakse alates 11.00 kuni 19.00. E-poest tellitud lilledele saab järgi tulla ka Kallalillede lillepoodi aadressiga Pikk 45, Tartu, sellisel juhul transpordikulusid ei lisandu. 

Osadel toodetel on e-poes ka paar päeva pikem tarneaeg (maksimaalne tarneaeg 4 tööpäeva), et saaksime tagada lilleseadja töö kvaliteedi ja mitmekesise ning värske sortimendi (info tarneaja kohta on toote juures).

Tellimuse esitamine

  1.  Leia sobiv toode – vaata Lillede alt kategooriad .  
  2.  Vali sobiv kategooria,  näiteks „Lõikelilled“.
  3.  Ava sobiv toode ja kontrolli tarneaega. Kui toode sobib, vali kogus ja vajuta nuppu “lisa korvi“.
  4. Ostukorvi avanedes kontrolli oma valikud üle, saad muuta ka koguseid, vajadusel sisesta oma sooduskupongi kood. Kui soovid  lisada seotuid tooteid siis vali need vasakust veerust ja lisa ostukorvi.  Kui ostukorv sobib, vali sobiv transpordiviis. Kui Sa soovid saata kulleriga lilled siis vali Kuller Tartu Linna piires, kui tahad ise poodi järgi minna, vali “tulen ise poodi järele”.  Kui kõik sobib, vajuta “EDASI“.
  5. Avanevad infoväljad vastavalt valitud transpordiviisile. Täida kõik tärniga lahtrid. Vasakus tulbas „Sinu andmed“ ja paremas tulbas „Saaja andmed“. Kui lähed ise lillepoodi järgi või tellid lilled endale, märgi mõlemasse tulpa enda andmed . Kõik erisoovid tellimuse kohta (näiteks: kinkekaardi tekst) kirjuta palun „saaja andmete“ all olevasse lahtrisse „märkused tellimuse kohta“
  6. Vali omale sobiv pangalink, kinnita tingimuste lugemist linnukesega ning vajuta “esita tellimus
  7. Pangas soorita makse ning pärast vajuta kindlasti “tagasi kaupmehe juurde“.
  8. Korrektselt esitatud tellimuse puhul jõuab tellimus koheselt e-poodi ning tellimust täitvasse lillepoodi, samuti jõuab Sinu postkasti tellimuse kinnitusleht. Kui kõik on korras, jää ootama tellimuse täitmist, kui miski läks valesti, anna kiirelt teada. Kui tellimus on lillepoest kullerile üle antud, saabub Sinu postkasti selle kohta ka teavitav e-kiri.

Korduma kippuvad küsimused

  • Kas emadepäevaks/naistepäevaks/sõbrapäevaks saab ka lilli saata? Saab kindlasti. Floristid ja kullerid enne ei puhka kui kõik tellimused on kohale toimetatud. Kuna tellimusi on palju, ei saa me lubada tellimuse täitmist kindlal ajal või 3 tunniga. Ka asendusi võib toodetes tavapärasest enam esineda, aga ilusad on nad kindlasti!
  • Mis andmed tuleb tellimuse täitmisel esitada? Kui ma ei tea kõiki saaja andmeid? Kulleriga saatmise puhul  “Saaja andmed” selle isiku andmed, kellele lilled saadad. Süsteemi toimimiseks peab täitma kõik nõutud lahtrid nii saatja kui saaja kohta – sh Saaja eesnimi, perenimi, aadress ja telefon. Kui sa mõnda neist ei tea, võib kirjutada “ei tea”, aga siis peab olema kindel, kuidas lillepood Saaja kätte saab. Kindlasti  peab olema ka saatja telefoni number ja nimi et saaksime ühendust võtta juhul kui ei õnnestu kontakteeruda saajaga.
  • Kas kaarti saab tellimusele lisada? Jah, saab.  Oma head soovid saad kirjutada saaja andmete all olevasse märkuste lahtrisse.
  • Kuidas võtab lillepood Saajaga ühendust ja kas üllatust saab teha? Lillepood helistab alati saajale, et kokku leppida üleandmise aeg. Viisakate inimestena helistades alati ka tutvustame endid. Seega, kui sul on soov, et saaja enne tellimuse kohalejõudmist ei aimaks, mis sorti saadetisega tegemist on, anna meile sellest kindlasti teada tellimuse märkustes saaja andmete all. Sel juhul teame sinu üllatussooviga arvestada, aga siis peame olema kindlad, et Saaja asub märgitud aadressil. Kui sa tahad, et saaja ei saaks teada, kes talle lilled või kingituse saatis, siis anna ka sellest meile teada.
  • Kas ettevõtte nimele arvet väljastatakse? E-poest hetkel ettevõttele arveid ei väljastata. Selleks tuleb saata E-kiri aadressile info@kallalilled.ee sooviga maksta ülekandega. Peale seda väljastame arve ning peale arve tasumist võimalik toimetada kaup kulleriga kohale Tartu linna piires või soovi korral tulla ise järele lillepoodi Pikk 45, Tartu
  • Kas tellida saab kimpu või toodet, mida e-poe valikus ei ole? Saab, anna meile oma soovist teada e- kirja teel, info@kallalilled.ee. ;Kindlasti leiame koos sobiva lahenduse. 
  • Kas tellimust saab tühistada?  Jah üldiselt saab, kuid kui lepingust taganemine ja kaupade tagastamise  tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud (kiirest riknev kaup) pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik. Kui tellitud toode ei vasta kokkulepitud tingimustele, on Kliendil õigus lepingust taganeda. Kui klient soovib tellimusest taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Kaupmehele kirjalikult teade. Kiri tuleb saata elektronposti aadressil info@kallalilled.ee või helistada numbril +372 53072006. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda, taganemise põhjus ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon). Kaupmees kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 10 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Kaupmehele. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigust pole kiiresti riknevatel kaupadel (lilled, lilleseaded, lillekimbud) ega kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient. Kui Klient ei suuda kauba vastuvõtmisel tõestada oma vanust (vajadusel), võib Kaupmees keelduda kauba üleandmisest. Sellisel juhul ei tagastata tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kaebuste käsitlemise kord Puudusega kauba puhul on Kliendil õigus esitada Kaupmehele kaebus kaheteistkümne tunni jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kaheteistkümne tunni jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Kaebuste lahendamise aluseks on ostudokumendid (tellimuse kinnitus, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Kaupmehelt. Kaupmees annab kaebuse objekti kohta omapoolse eksperthinnangu ja lahendab kaebuse hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse vastuvõtmise kuupäevast. Kaebuse esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast. Ekspertiisi teostab Kaupmees esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks. Sõltumatu ekspertiis on kliendi nõudmisel teostatav täiendav sõltumatu eksperdi tasuline ekspertiis juhul, kui Klient ei ole Kaupmehe poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul. Kaebus ei kuulu lahendamisele kui Kaupmees tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül. Kui Kaupmees on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Kaupmehe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse sellekohaseid vaidlusi lahendavale isikule või institutsioonile, tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
  • Miks ei ole kassas tellimuse andmeid sisestades sobiv tellimuse täitmise kuupäev valitav? Mõni toode on pikema ette tellimise ajaga, kontrolli igaks juhuks, ega Sul ei ole mõnda sellist toodet ostukorvis. Vahel harva võib ka süsteem pakkuda Sulle vale kuupäeva, sellisel juhul kirjuta ise “Tellimuse märkused” lahtrisse õige kuupäev. Kui ka toode on pikema tellimise ajaga, aga Sa oled nõus tootes mõningate asendamistega – saab tellimuse täita ka varem.
  • Kas tellimuse täitmise kellaaega saab ka valida? Saab, märgi sobiv kohale toimetamise aeg tellimuse märkuste lahtrisse. Kui Sa tahad kohale toimetamist väljaspool ajavahemikku 09.00-19.00, siis konsulteeri enne igaks juhuks e-poe toega. Samal päeval esitatud tellimuste kohale toimetamine algab alates kell 11.00-19.00.
  • Kas lillekimbu või muu toote koostisosasid saab muuta või näiteks lille värvi valida? Saab, märgi oma soovid tellimuse märkuste lahtrisse, arvesta sellega, et muudatused saavad toimida tasutud toote hinna ulatuses. Kui Sa soovid midagi lisaks või rohkemaid muudatusi, anna meile teada, kindlasti leiame lahenduse. Arvesta palun ka sellega, et alati ei pruugi täpselt seda lillesorti poes olla, sellisel juhul võtab lillepood Sinuga ühendust ja lepib sobiva lahenduse kokku.

Võta küsimuste korral meiega ühendust:
E-R 8.30-17.00, L 8.30-16.00
info@kallalilled.ee
+372 53072006